måndag 2 november 2009

Frun bygger om huset, mannen bygger om frun

Haha fy fan va sjukt, egentligen vet jag inte vad som är mest korkat att AF har nyheten som en av dagens stora händelser eller att "kirurgen" har sin fru som en byggplats för ständiga förändringar.

När han säger att han inte alls var attraherad av henne men att hon hade potential så fattar man direkt, totalt hjärndöd blondin med IQ som en badboll. Beundransvärt av honom att ha tålamod i fem år innan hon blev godkänd som fru. Man undrar hur hon tänkte, ja min man gillar mig inte alls men om 4-5år när jag ser ut som nån annan så älskar han mig säkert.
Att kvinnor ibland får vissa stämplar och blir kallade för vissa saker kanske inte alltid är så konstigt när man läser sånt här titt som tätt.
Feminister kommer garanterat hävda att det är kirurgen som är en mansgirs och allt är hans fel, men det är lik förbannat fruns kropp och hon som går med på det. Antagligen har hon fått ett nytt och fett kreditkort som kompensation så hon kan handla livsnödvändiga skor och väskor.

Aja här e länken http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6047643.ab

2 kommentarer:

  1. Sa du nytt fett kreditkort?....... ja men dåså, då är det la bara och köra så det ryker.. *visslar*

    SvaraRadera
  2. Tjing, kul att hitta en ny blogg så tack för besöket på min :)

    SvaraRadera