onsdag 29 april 2009

Oskuldsinlägg


Jaha ska man nu börja blogga med, antagligen så kommer inte denna bloggen vara som alla andra men det vet ja iofs inte för ja läser inte så många bloggar.


Aja jag är lat och stavar ofta fel så jag kommer inte att rätta alla jävla kråkor jag skriver, klarar ni inte av det så läs en annan blogg.


Dagens höjdare!

Man har kommit på att vargar springer i byarna dessutom satte man nytt rekord i skyddsjaktsbeslut trots att uppskattningsvis 7-8 byrokrater ska vända på samma papper(tur att ingen av dom va sjuk) Fast vet ni vad det värsta är, vargen hör inte hemma i närheten av vår fina huvudstad utan en bit utanför "gundes" hemtrakter alltså dalarna.

Nåsvargen var inte frisk men det finns mer än denna vargen som inte drar sig för bebyggelse och människor hoppas man nu förstår dom possitiva sakerna efter ett sånthär beslut och att man fortsätter på denhär linjen så kanske vargen blir accepterad och överlever, själv klarar jag mig ypperligt utan varg och kommer att förespråka en så liten stam det bara går att ha när vi nu tvunget ska ha gråben.

5 kommentarer:

  1. Personligen vill jag itne ha en stamm som är större än 100 djur!

    /Snyggot Å

    SvaraRadera
  2. Efter att ha läst det här inlägget är det uppenbart att du och jag står på helt olika sidor i vargfrågan. Jag vill att vargstammen ska öka, medans du vill att alla vargar ska utrotas.
    Gäller det här med att du vill ha bort vargen vargarter som t ex Nordamerikas prärievargar också, eller? Du verkar lite hatisk tycker jag.
    Låt vargarna leva, de var här före oss. Är det frågan om en sjuk varg så ska den däremot skjutas, detta för att djuret inte ska lida.

    Svar om "vargproblemet": Hur har du läst mitt inlägg? Som Satan läser bibeln tydligen. Jag har inte skrivit att problemen finns i vartenda land i hela världen som du försöker få det till. Om det är några som ska bort så är det varghatarna och inte vargen. Bort med ALLA rovdjurshatare förresten eller alla som inte gillar djur över huvudtaget förresten. Angående hatet: Nej, jag överdriver det inte. Eller hänger du inte med i verkligheten? Öppna ögonen istället för att blunda.

    SvaraRadera
  3. hm där hade man inte mycket att komma med!!!! Kul att du har fixat dig en blogg.. Kramizar Carina

    SvaraRadera
  4. Tur att människor får tycka olika, som sagt. Mina fördommar är besannade, antagligen reagerade du bara negativt på min blogg för att allt du läste stämde in på dig själv.

    SvaraRadera
  5. svar: annonym vet inte vilken din blogg är eftersom du är annonym. Om du vill fortsätta diskutionen så får du gärna länka ditt inlägg i din blogg eller berätta dina fördommar.

    SvaraRadera