tisdag 27 oktober 2009

Det finns bloggar, sen finns det BLOGGAR

Ja de var ett tag sen jag skrev nåt här, mitt intresse för bloggeriet har varit ganska svalt en tid.
Delvis beror det så klart på att förberedelser till årets jakt tagit en hel del tid, bygga jaktorn, röja pass, inventera och möten till höger å vänster. Sen är det ju ganska bra att träna lite med bössan innan man ska ut.
En annan orsak är att jag tröttnat på många bloggar, dom som får mest uppmärksamhet är dom i mina ögon dom mest ointressanta, att det bara kan vara ett sånt stort intresse för 783 bilder på en 19årings olika frisyrer och smink å allt vad det nu är, förbluffande är ordet.
Jag tycker det är ganska svårt att hitta bra bloggar, eller så lägger jag inte ner tillräckligt mycket tid på att leta. Det är ganska ointressant när dom flesta bloggare har sig själv på bild som sitt största intresse, men men det är deras grej.

Men sen igår så streckläste jag en blogg 102 inlägg tror jag, de gick inte att slita sig. Tant Ebba är bra på att skriva, det är gripande och som en spark i skrevet. Hon skriver om en värld långt bortom min verklighet och det kan vara nyttigt för oss vanliga dödliga att känna till den, eller ialf veta att den existerar.
Om nån har andra tips på läsvärda bloggar som inte innehåller 20bilder per inlägg å sen två meningar text så kan ni gärna tipsa.

Här e bloggen. http://tantebba.blogspot.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar